نکاتی در خصوص شرکت سهامی عام

پنجشنبه 15 تير 1396
18:09
ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

نکاتی در خصوص شرکت سهامی عام

از روزگاران قدیم مردم به منظور انجام کار هایی که به سرمایه زیاد و یا تخصص های متنوع نیاز داشت اقدام به انجام کار به صورت مشارکتی می کردن و مطابق با قراردادی که بین خود داشتند سود و زیان این مشارکت را تقسیم می کردند . بعد ها با روی کار امدن قانون تجارت این نوع شراکت رنگ و بویی تازه پیدا کرد و هر کدام از شراکت ها با توافقات حاصله به شکل و نوعی از قالب حقوقی در امد و تحت حمایت و سیطره قانون درآمد تا مشکلات قبلی کمتر شوند .

در این بین برخی از کار ها جامعیت بالاتری داشت. افراد زیادی باید پول روی هم می گذاشتند تا از عهده کار و تجارت بتوانند بر بیایند. نهایتا این نوع شراکت در قانون به نام شراکت عامیانه و از نوع سهامی شد تا نام شرکت سهامی عام بر آن نهاده شود . شرکت های سهامی عام هم در قانون با مشارکت عده ای زیاد و بدون سقف سرمایه گذارو یا شریک هستند و به شدت ورد نظر و حمایت دولت هم می باشند . زیرا شرکت های سهامی عام سهم زیادی از خواسته های کشور را برطرف می کنند و سهم عمده ای در اقتصاد و تجارت ایران دارند .

برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

تلفن : 02188770580


[ بازدید : 21 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ثبت شرکت و ثبت برند نوبل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]