ثبت شرکت در مناطق آزاد اقتصادی چه مزیت هایی دارد ؟

سه شنبه 20 تير 1396
0:59
ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

مناطق ازاد اقتصادی درگاه تبادلات کالا و خدمات هر کشور با کشور دیگر می باشد و از اهمیت زیادی برای دولت های هر کشوری برخوردار می باشد . این مناطق به منظور تسهیل تبادلات بازرگانی کالا و خدمات با شرایط آسان تر در هر کشوری به وجود می آیند و هدف دولت ها از ایجاد این مناطق هر چند در مواردی متفاوت می باشد ولی عمدتا رشد و تعالی داخلی و کنترل تورم و توزیع عادلانه پول و سرمایه می باشد .

یکی از اهداف دولت ها پس از تاسیس این مناطق جلب نظر شرکت های داخلی و بخش خصوصی به این مناطق می باشد تا از این راه بتوانند با معرفی شرکت های مختلف و خدمات و تولیدات آنها به کشور های دیگر در حوزه صادراتی و تعاملات بازرگانی با سایر کشور ها وجهه و جایگاه خود را بالاتر برده و واردات ارز بیشتری برای کشور محقق سازند .

به همین دلیل دولت ها سعی می کنند مزایای زیادی را برای فعالان اقتصادی که تمایل داشته باشند در این مناطق فعالیت نمایند در نظر می گیرند . از طرفی هم شرکت ها و اشخاص حقوقی مختلف با ورود به این مناطق و استفاده از این مزایا می توانند به رشد و توسعه بیشتر و متعاقبا سود بالاتری نائل شوند . از آنجایی که این مناطق به عنوان جایگاهی شناخته می شوند که در آن شرکت ها می توانند محصولات و خدمات خود را راحت تر در معرض فروش افراد و شرکت های خارجی قرار دهند و تشریفات گمرکی کمتر ، نیروی کار ارزان تر ، امکانات گسترده تر و شرایط راحت تر اداری و ... وجود دارد شرکت های زیادی بصورت گسترده از این مناطق استقبال می کنند و به سادگی به عنوان یک شرکت معتبر که محصولات خود را به سایر شرکت ها می تواند صادر نماید شناخته می شود و طبیعتا منافع و رزومه بهتری هم کسب خواهند کرد .

مناطق ازاد تجاری محل رفت و آمد تجار و بازرگانان مختلف از سایر نقاط جهان می باشد و ورود و سرمایه گذاری در این مناطق هم بسیار ساده تر و با شرایط بهتری میسر خواهد بود . بنابر این شناخت شرکت و محصولات آن توسط این افراد به ساده ترین روش ممکن خواهد بود . تجارت در این مناطق بسیار ساده تر است و رونق زیادی را در این مناطق شاهد هستیم که این موضوع می تواند برای رشد و توسعه شرکت بهترین گزینه باشد .

برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

تلفن : 02188770580


[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ثبت شرکت و ثبت برند نوبل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]