چه تفاوتی بین دو شرکت سهامی عام و سهامی خاص وجود دارد ؟

پنجشنبه 29 تير 1396
0:29
ثبت شرکت و ثبت برند نوبل


اینکه دو شرکت سهامی عام و سهامی خاص هر دو را شرکت سهامی می نامند و از این دسته شناخته می شوند به دلیل نحوه تقسیم مسئولیت در شرکت و نوع تقسیم سود وزیان و اشتراکات دیگر این دو شرکت با هم می باشد ولی آنچه مسلم است تفاوت های آشکار و عمده ای است که با همه نزدیکی در این دو شرکت وجود دارد .

بسیاری از علاقمندان به ثبت شرکت در خصوص شرکت های سهامی زیاد شنیده اند و همیشه یکی از بهترین شرکتها از دیدگاه آنها شرکت های سهامی بوده و در این میان هم شرکت سهامی خاص از توجه ویژه تری برخوردار می باشد. ولی در بسیاری از موارد بهتر است قبل از تصمیم گیری شناخت کافی در حوزه ثبتی وجود داشته باشد چرا که ممکن است برای ثبت شرکت در قابل دیگر شرایط بهتری داشته باشید و یا بهتر باشد نوع دیگری از قالب را بریا ثبت شرکت خود انتخاب نمایید . شرکت های سهامی خاص تمامی سرمایه مورد نیاز خود را توسط موسسین و سهامداران منحصر به فرد خود تامین می کنند و اجازه ورود سرمایه به شرکت از طریق فروش سهام به سایرین را ندارند . اعتبار این شرکت ها میزان سرمایه آنها تلقی می شود . ثبت یک شرکت سهامی خاص حداقل با 100 هزار تومان انجام پذیر می باشد . اما شرکت های سهامی عام بیش از نیمی از سرمایه خود را باید به مردم واگذار نمایند و از راه فروش سهام به مردم آنها را در سود و زیان شرکت سهیم نمایند .

برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

تلفن : 02188770580


[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ثبت شرکت و ثبت برند نوبل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]