نحوه استعلام برند

يکشنبه 19 آذر 1396
15:55
ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

نحوه استعلام برند

برند یک دارایی ارزشمند و مهم برای شرکت های حقوقی و افراد حقیقی دارای کسب و کار های مختلف است. بخصوص از این حیث که برای محصولات و شناسایی آنها و تمایز بین محصولات وجود یک علامت تجاری خاص بسیار مهم است و در صورت موفق بودن برند می تواند به بالاتر رفتن فروش کمک بسزایی بکند.

برخی ترجیه می دهند برند را طراحی و به ثبت برسانند و برخی خواهان خرید و یا اجاره برند هستند. در هر صورت قبل از نهایی شدن طرح برند به نام شما و صرف هزینه های زیاد برای این کار باید از امکان ثبت برند به نام خودتان اطمینان یابید. چگونه؟

سه راه برای استعلام برند وجود دارد. اولین راه استعلام انلاین برند می باشد که باید با مراجعه به سایت های ذی صلاح مانند سایت روزنامه رسمی و یا سایت اداره مالکیت معنوی و با ارائه مشخصات برند انجام شود که البته به دلایلی همچون مشکلات به روز رسانی سایت ها و یا برند های در صف انتظار ثبت ممکن است خیلی مطمئن نباشد. بخصوص که برخی از سایت ها اصلا معتبر نیستند.

راه دوم حضور در اداره مالکت معنوی و استعلام حضوری می باشد که به دلایلی همچون شلوغ بودن و یا جواب گو نبودن، زمان و هزینه زیاد و در نهایت جوابی نا مطمئن در انتظار شما خواهد بود.

اما سومین راه و مطمئن ترین راه استفاده از خدمات استعلام برند توسط وکلای خبره موسسه حقوقی نوبل است. وکلای ما با دریافت اطلاعات برند شما از چندین راه مختلف برند را استعلام می کنند که در این راه ضمن تخصص بالا ارتباطات و شناخت موضوعات مختلف باعث معتبر بودن استعلام می شود.

البته در صورتیکه برندی را خرید و فروش کنید نیز دفتر خانه اسناد رسمی هم اینکار را برای شما انجام می دهد ولی برای طراحی و ثبت یک برند منحصر به فرد بهترین راه خدمات موسسه حقوقی ویونا می باشد.

حتی شما می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی نوبل و در قسمت استعلام انلاین برند به راحتی موضوع برند خود را با اطمینان زیاد استعلام نمایید و در صورت بروز هرگونه مشکلی این موضوع را با کارشناسان ما همان موقع بصورت انلاین و یا تلفنی مطرح و جواب خود را دریافت نمایید.

برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

آدرس : میدان ونک خیابان گاندی جنوبی کوچه 23 پلاک 19 واحد 102

تلفن : 02188203204

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید.

HTTP://SSABT.COM


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ثبت شرکت و ثبت برند نوبل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]