نحوه ثبت نام علامت تجاری در سایت مالکیت معنوی

سه شنبه 21 آذر 1396
1:15
ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

نحوه ثبت نام علامت تجاری در سایت مالکیت معنوی

هر گاه فردی خواهان ثبت برندی جدید باشد باید قبل از اینکه به اداره مالکیت معنوی به عنوان سازمان ثبت برند ها و علامت های تجاری مراجعه نماید این برند را در سایت مالکیت معنوی ابتدا ثبت نام کند. ثبت نام برند به این دلیل است که قابلیت ثبت برند سنجیده شود و در صورت واجد شرایط بودن طرح برند متقاضی برای ثبت برند و یا علامت تجاری خود به این اداره مراجعه نماید و به این شکل بسیاری از مراجعات به این اداره کمتر شده است.

برای این منظور باید خود فرد و یا نماینده قانونی او با مراجعه به نشان الکترونیکی sherkat.ssaa.ir وارد سایت سازمان مالکیت معنوی شود. در این مرحله باید ابتد موضوع و اظهارنامه برند را بصورت الکترونیکی تکمیل و نهایی کند. این مرحله بسیار حساس است و دقت و دانش خاص خود را می طلبد. قبلا توصیه می کنیم این مهم را به متخصصین ما در موسسه حقوقی ویونا واگذار کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات اظهارنامه باید اطلاعات فرد متقاضی ثبت شود. توجه داشته باشید که برند به نام فردی که اطلاعات او به عنوان مالک برند وارد سایت شود به ثبت می رسد و نه نماینده قانونی او. در هنگام تکمیل اطلاعات دو مشخصه از شما دریافت می شود. اول نام صاحب برند و دوم اطلاعات نماینده قانونی برای اطلاع از مراحل مختلف کار و تماس با او.

در مراحل بعدی باید مدارک مورد نیاز بارگذاری شود. مدارکی مانند مدارک شناسایی مالک برند، کارت بازرگانی و ... و نهایتا باید پس از بررسی از اطلاعات موضوع با دریافت شماره رهگیری درخواست را نهایی کرد.

توجه داشته باشید که این تنها به عنوان ثبت نام علامت تجاری است نه به عنوان ثبت علامت تجاری . پس از بازرسی و کارشناسی ، کارشناسان اداره مالکیت معنوی در صورتیکه برند شرایط ثبت داشته باشد باید با مراجعه به اداره مالکیت معنوی پرونده تشکیل شود و برند بصورت حضوری و با پرداخت هزینه های مربوطه به ثبت برسد.

تخصص ما در موسسه حقوقی نوبل ثبت انواع برند و علامت تجاری بصورت داخلی ، خراجی و بین المللی است و بواسطه تسلط و شناخت کافی قوانین ثبتی برند توصیه می کنیم این مهم را به ما واگذارید تا در کمترین زمان برند خود را به ثبت برسانید.

برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

آدرس : میدان ونک خیابان گاندی جنوبی کوچه 23 پلاک 19 واحد 102

تلفن : 02188203204

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید.

HTTP://SSABT.COM


[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ثبت شرکت و ثبت برند نوبل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]