ثبت چه نوع برند هایی نیاز به کارت بازرگانی دارد؟

شنبه 2 دی 1396
20:32
ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

ثبت چه نوع برند هایی نیاز به کارت بازرگانی دارد؟

برند یا همان علامت تجاری برای همه از اهمیت زیادی برخوردار است. استفاده از علامت ها و حروف لاتین در این علامت های تجاری مورد توجه بسیاری از علاقمندان به ثبت برند می باشد و این نوع حروف و علامت را در علائم خود باعث اثر بخشی بیشتر و در یک کلام کلاس بالاتر برند خود می دانند.

اما در هنگام ثبت علامت تجاری مطابق با قوانین و مقررات تجاری جمهوری اسلامی ایران و همچنین سازمان ثبت مالکیت معنوی استفاده از حروف و علامت های لاتین و یا هر زبانی غیر از فارسی ممنوع می باشد مگر اینکه فرد حقیقی و یا حقوقی صاحب برند دارای تعاملات خارج از کشور باشد و نیاز باشد تا این برند را در سایر کشور ها هم ارائه نماید.

در این حالت استفاده از علامت تجاری لاتین قانونی می شود ولی باز هم به شرط دریافت کارت بازرگانی از اتاق بازرگانی و ارائه آن به عنوان مدرک و پیش نیاز ثبت برند لاتین.

بنابر این چنانچه خواهان ثبت برند لاتین هستید باید هم موضوع فعالیت شما به موضوعات تجاری مرتبط باشد و هم اینکه قبلا کارت بازرگانی را از اتاق بازرگانی شهرستان خود دریافت نموده باشید. البته برند باید شرایط دیگری را هم داشته باشد مانند اینکه نمونه آن در جای دیگری مشهود نشده باشد، یا به شکل بسیار نزدیکی به برند و یا علامت تجاری دیگری نباشد ، بتواند تمایز ایجاد کند و در یک کلام شرایط خاص ثبت برند که در قوانین تجاری امده را داشته باشد.

پس از تهیه طرح برند لاتین و با ارائه مدارک و مستنداتی مانند اظهارنامه ثبت برند و تعیین طبقات برند و همچنین یک شکل 10*10 از برند می توانید در اداره مالکیت معنوی برند خود را بصورت لاتین به ثبت برسانید.

کارشناسان ما در موسسه حقوقی نوبل با سال ها تخصص و تجربه اماده ارائه هرگونه مشاوره و انجام امور ثبت برند شما بصورت داخلی و بین المللی و با شرایط خاص می باشند.

برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

آدرس : میدان ونک خیابان گاندی جنوبی کوچه 23 پلاک 19 واحد 102

تلفن : 02188203204

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید.

HTTP://SSABT.COM


[ بازدید : 27 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ثبت شرکت و ثبت برند نوبل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]