چرا باید برند یا علامت تجاری را اشخاص حقوقی به ثبت برسانند؟

دوشنبه 4 دی 1396
0:58
ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

چرا باید برند یا علامت تجاری را اشخاص حقوقی به ثبت برسانند؟

آیا شما هم به عنوان یک شخصیت حقیقی و حقوقی به دنبال خلق یک طرح و ثبت آن هستید و می خواهید بدانید که چرا باید این کار را متخصص حقوقی برای شما انجام دهد؟

جواب بسیار ساده است. همانگونه که تولید هر محصول و خدمتی نیاز به دانش و تخصص در آن زمینه را دارد ، موضوعات حقوقی مانند ثبت علامت تجاری هم نیاز به دانش و تخصص دارد. چه دانشی؟

برند یا علامت تجاری قوانین و مقرراتی بصورت داخلی و قوانین و مقرراتی بصورت بین المللی دارد. در اصل هر برند یا علامتی را نمی توان ثبت کرد. بخصوص در زمان حال که تعداد برند ها و علامت های تجاری به شدت زیاد شده و هر فرد حقیقی و حقوقی دارای کسب و کاری برای خود یک تا چند برند را به ثبت رسانده.

حال اگر شما زمان زیادی را صرف تولید طرحی کنید که قابلیت ثبت نداشته باشد و یا برندی را طراحی کنید که پتانسیل ضرر و زیان دهی برای یک فرد دیگر را داشته باشد و یا شبیه سایر برند ها و طرح های تجاری در هر کجای دنیا باشد نه تنها نمی توانید آن طرح را به ثبت برسانید بلکه ممکن است با شکایت صاحب برند مواجه شده و مجبور به پرداخت جریمه های سنگینی هم بشوید.

برند باید مطابق با دستور العمل ها و قوانین ایران و سازمان جهانی ثبت برند طراحی و به ثبت برسد. حتی اگر برندی را بدون ثبت مورد استفاده قرار دهید باز هم نمی توانید در صورت شکایت فرد صاحب برند از پرداخت خسارت و جبران ضررهای شاکی شانه خالی کنید.

برند یک مالکیت حقوقی و فوق العاده محکم و معتبر است و افرادی که برند خود را به ثبت برسانند قویا می توانند از برند خود حمایت کنند . از این رو متخصصین حوزه حقوقی ثبت انواع برند با تسلط کامل به قوانین مختلف ثبت برند و همچنین شناخت آخرین تغییرات در این قوانین هم جلوی صرف زمان و هزینه بیهوده شما را خواهند گرفت و هم برندی را برای شما به ثبت خواهند رساند که قابل اعتماد و دفاع باشد.

هر برند و یا علامت تجاری با دانش متخصصین موسسه حقوقی نوبل برای هر نوع کسب و کار حقیقی و حقوقی قابل ثبت است به شرط اینکه به تخصص و تجربه ما اعتماد داشته باشید.

برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

آدرس : میدان ونک خیابان گاندی جنوبی کوچه 23 پلاک 19 واحد 102

تلفن : 02188203204

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید.

HTTP://SSABT.COM


[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ثبت شرکت و ثبت برند نوبل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]